Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Wpływ mediów społecznościowych na zachowania prozdrowotne użytkowników
Wójcik, Dominika
Słowa kluczowe:
zdrowie
,
social media
,
oddziaływanie mediów
Podróż jako sposób kreowania marki osobistej w blogosferze na przykładzie Busem Przez Świat
Witkowska, Martyna
Słowa kluczowe:
marka osobista
,
personal branding
,
podróże
,
social media
,
blog
Media społecznościowe jako narzędzie w procesie rekrutacji kandydatów do pracy w branży IT
Szwarc, Weronika
Słowa kluczowe:
rekrutacja
,
branża IT
,
employer branding
,
social media
Aplikacja TikTok a preferencje zakupowe młodych użytkowników: badanie wpływu na przykładzie branży modowej
Szczyrba, Karolina
Słowa kluczowe:
moda
,
e-marketing
,
social media
,
influencer
,
trendy
TikTok jako narzędzie do promocji czytelnictwa wśród osób w wieku 15-25 lat w Polsce
Szczugiel, Anita
Słowa kluczowe:
czytelnictwo
,
TikTok
,
promocja
,
social media
,
BookTok
Skuteczność storytellingu w kampaniach influencer marketingowych na platformie Instagram
Szatkowska, Hanna
Słowa kluczowe:
influencer marketing
,
Instagram
,
social media
,
marketing
,
storytelling
Miłośnicy zwierząt w social mediach: analiza wpływu przekazu na zachowania opiekunów zwierząt
Rdułtowska, Dorota
Słowa kluczowe:
opiekun zwierząt
,
social media
,
Instagram
,
pies
,
kot
Idealizacja wizerunku kobiety na Instagramie w odbiorze pokolenia Z
Rak, Julia
Słowa kluczowe:
social media
,
pokolenie Z
,
wizerunek
,
Instagram
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Page
3
Page
4
Page
5
Page
6
Page
7
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »