Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Marketing sportowy w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych krakowskich klubów piłkarskich
Tabak, Dominik
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
social media
,
kluby piłkarskie
Media społecznościowe w branży kosmetycznej na przykładzie Organique oraz Rossmann
Sławiński, Kamil
Słowa kluczowe:
social media
,
kosmetyki
,
Organique
,
Rossmann
,
e-sklep
Komunikacja marketingowa w mediach społecznościowych (na przykładzie sieci Decathlon)
Radziszewska, Justyna
Słowa kluczowe:
online marketing
,
komunikacja marketingowa
,
social media
Działania marketingowe w social mediach (na przykładzie wybranych marek rowerowych)
Płaczek, Mateusz
Słowa kluczowe:
social media
,
działania marketingowe
,
branża rowerowa
Badanie wizerunku studia CD Projekt Red w mediach społecznościowych
Malatyński, Adrian
Słowa kluczowe:
wizerunek
,
social media
,
studio deweloperskie
,
CD Projekt Red
Działania marketingowe w mediach społecznościowych (na przykładzie wybranych serwisów sportowych)
Kobielski, Krystian
Słowa kluczowe:
marketing sportowy
,
sport
,
piłka nożna
,
social media
,
Twitter
Budowanie wizerunku firmy z wykorzystaniem mediów społecznościowych na przykładzie Lidl Polska
Gwiazdoń, Marta
Słowa kluczowe:
social media
,
wizerunek firmy
,
marketing internetowy
,
public relations
Kot jako bohater memów (na podstawie wybranych profili na Facebooku)
Ujda, Kamila
Słowa kluczowe:
mem internetowy
,
social media
,
kot
,
facebook
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Page
3
Page
4
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »