Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Marketing sportowy w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych krakowskich klubów piłkarskich
Tabak, Dominik
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
social media
,
kluby piłkarskie
Projektowanie interaktywnych reklam zewnętrznych. Analiza i studium przykładów
Pękala, Patrycja
Słowa kluczowe:
projektowanie reklam
,
e-marketing
Manipulacja i perswazja w Internecie. Działania marketingowe na podstawie zjawisk internetowego clickbait
Pawlus, Klaudia
Słowa kluczowe:
manipulacja
,
Internet
,
e-marketing
,
clickbait
Media społecznościowe i ich wykorzystanie w celach marketingowych. Branża gastronomiczna
Sobczyk, Beata
Słowa kluczowe:
serwisy społecznościowe
,
e-marketing
,
facebook
,
Instagram
,
social media