Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Instagram jako narzędzie promocji branży hotelowej na przykładzie Osady Gubałówka na Polanie Pająkówka w Kościelisku
Zalińska, Eryka
Słowa kluczowe:
Instagram
,
e-marketing
,
treści sponsorowane
,
Aparthotel
,
współpraca barterowa
Social media marketing w szkolnictwie wyższym (case study na przykładzie Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie)
Wyka, Paulina
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
media społecznościowe
,
AGH
,
Kraków
,
szkoły wyższe
Aplikacja TikTok a preferencje zakupowe młodych użytkowników: badanie wpływu na przykładzie branży modowej
Szczyrba, Karolina
Słowa kluczowe:
moda
,
e-marketing
,
social media
,
influencer
,
trendy
Oddziaływanie wybranych reklam na decyzje zakupowe studentów kierunków humanistycznych i technicznych. Analiza porównawcza.
Sasak, Kamila
Słowa kluczowe:
reklama
,
studenci
,
humaniści
,
kierunki techniczne
,
e-marketing
Formy reklamy w branży IT na przykładzie Samsung Electronics i Xiaomi
Wilgucka, Paulina
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
Samsung Electronics
,
Xiaomi
,
Korea Południowa
,
Chiny
Social media marketing w promocji książek młodzieżowych. Analiza na przykładzie działalności wydawnictw: Moondrive, Must Read, Young oraz Jaguar
Kozak, Zuzanna
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
wydawnictwa
,
literatura młodzieżowa
,
social media
Influencerzy i ich wpływ na wybory zakupowe kobiet
Utylska, Emilia
Słowa kluczowe:
influencer
,
e-marketing
,
kobieta
Marketing sportowy w mediach społecznościowych na przykładzie wybranych krakowskich klubów piłkarskich
Tabak, Dominik
Słowa kluczowe:
e-marketing
,
social media
,
kluby piłkarskie
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »