Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Instagram jako narzędzie promocji branży hotelowej na przykładzie Osady Gubałówka na Polanie Pająkówka w Kościelisku
Zalińska, Eryka
Słowa kluczowe:
Instagram
,
e-marketing
,
treści sponsorowane
,
Aparthotel
,
współpraca barterowa
Kierowanie wizerunku firmy slow fashion na Instagramie na wybranych przykładach
Zakrzewska, Adrianna
Słowa kluczowe:
Instagram
,
wizerunek marki
,
zrównoważony rozwój
,
slow fashion
Wpływ Instagrama na kreowanie standardów piękna wśród odbiorców w wieku 18-26 lat
Wójtowicz, Gabriela
Słowa kluczowe:
Instagram
,
wpływ mediów
,
piękno
,
uroda
,
młodzi
Skuteczność storytellingu w kampaniach influencer marketingowych na platformie Instagram
Szatkowska, Hanna
Słowa kluczowe:
influencer marketing
,
Instagram
,
social media
,
marketing
,
storytelling
Miesięcznik Vogue Polska na Instagramie w 2023 roku: kategorie treści
Smolarczyk, Aleksandra
Słowa kluczowe:
Vogue Polska
,
Instagram
,
moda
,
pokazy mody
Miłośnicy zwierząt w social mediach: analiza wpływu przekazu na zachowania opiekunów zwierząt
Rdułtowska, Dorota
Słowa kluczowe:
opiekun zwierząt
,
social media
,
Instagram
,
pies
,
kot
Idealizacja wizerunku kobiety na Instagramie w odbiorze pokolenia Z
Rak, Julia
Słowa kluczowe:
social media
,
pokolenie Z
,
wizerunek
,
Instagram
Trendy prezentacji polskiej mody ulicznej na podstawie Instagrama
Momot, Miłosz
Słowa kluczowe:
influencerzy
,
Instagram
,
moda uliczna
,
stylizacje
,
trendy
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Page
3
Page
4
Page
5
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »