Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Media społecznościowe jako środek popularyzacji wiedzy o kulturze i języku na przykładzie języka i kultury Szwecji
Reczek, Aleksandra
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
,
popularyzacja wiedzy
,
Szwecja
,
facebook
,
Instagram
Makijaż artystyczny: trendy na Instagramie na podstawie wybranych konkursów makijażowych
Ligęza, Klaudia
Słowa kluczowe:
makijaż artystyczny
,
analiza zawartości
,
fotografia
,
Instagram
,
media społecznościowe
Działania personal branding w akcji promowania networkingu na przykładzie profilu instagramowego Małgorzaty Kuptz
Iwan, Izabela
Słowa kluczowe:
personal branding
,
Instagram
,
promocja networkingu
,
Małgorzata Kuptz
Zarządzanie treścią w serwisie społecznościowym Instagram na przykładzie TEDx’a w 2020 i 2021 roku
Górska, Paulina
Słowa kluczowe:
zarządzanie treścią
,
media społecznościowe
,
Instagram
,
TED
,
TEDx
Reklama książki w mediach społecznościowych: analiza na przykładzie Wydawnictwa Otwartego
Łyszczarz, Zuzanna
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
,
reklama książki
,
Wydawnictwo Otwarte
,
facebook
,
Instagram
Strategie marketingowe marek modowych – studium przypadku na przykładzie serwisu Instagram
Jarosz, Karolina
Słowa kluczowe:
social media
,
marki modowe
,
Instagram
,
media społecznościowe
,
marketing
Ewolucja użyteczności serwisów społecznościowych: analiza na przykładzie Facebooka i Instagrama
Bogucka, Hanna
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
,
social media
,
ewolucja użyteczności
,
facebook
,
Instagram
Miesięcznik Glamour na Instagramie : analiza porównawcza kategorii treści w wersji polskiej i amerykańskiej za rok 2019
Szczecińska, Justyna
Słowa kluczowe:
miesięcznik
,
Glamour
,
Instagram
,
analiza porównawcza
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »