Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Influencer marketing branży modowej w odbiorze generacji Z na przykładzie H&M i C&A
Wróbel, Martyna
Słowa kluczowe:
influencer
,
moda
,
pokolenie Z
,
H&M
,
C&A
Idealizacja wizerunku kobiety na Instagramie w odbiorze pokolenia Z
Rak, Julia
Słowa kluczowe:
social media
,
pokolenie Z
,
wizerunek
,
Instagram
Zjawisko fake newsów w odbiorze przez przedstawicieli pokolenia Z i BB
Urban, Weronika
Słowa kluczowe:
dezinformacja
,
Internet
,
media
,
pokolenie Z
,
pokolenie BB
Znaczenie różnorodności pokoleniowej w komunikacji marketingowej na przykładzie konsumentów generacji Z
Flak, Urszula
Słowa kluczowe:
komunikacja marketingowa
,
pokolenie Z