Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Promowanie historii Powstania Warszawskiego w mediach masowych
Szydłowska, Gabriela
Słowa kluczowe:
Powstanie Warszawskie
,
kultura masowa
,
komunikacja masowa
,
promocja
TikTok jako narzędzie do promocji czytelnictwa wśród osób w wieku 15-25 lat w Polsce
Szczugiel, Anita
Słowa kluczowe:
czytelnictwo
,
TikTok
,
promocja
,
social media
,
BookTok
Instagram jako narzędzie marketingowe branży suplementów diety – na przykładzie wybranych firm
Jargiło, Magdalena
Słowa kluczowe:
promocja
,
reklama
,
suplementy diety
,
marketing mix
,
social media
Promocja polskiej biżuterii na portalu Instagram na wybranych przykładach marek: W. Kruk, Apart i Yes
Garzeł, Sonia
Słowa kluczowe:
portal społecznościowy
,
Instagram
,
promocja
,
biżuteria
Product placement jako narzędzie promocji – na przykładzie serialu Rodzinka.pl
Kura, Marcin
Słowa kluczowe:
lokowanie produktu
,
product placement
,
media masowe
,
marketing
,
promocja
Promowanie łyżwiarstwa figurowego w serwise społecznościowym Facebook na przykładzie strony Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego
Baran, Natalia
Słowa kluczowe:
promocja
,
social media
,
facebook
,
łyżwiarstwo figurowe
,
sport w mediach
Krakowska Noc Muzeów jako forma promocji obiektów muzealnych
Ćwik, Żaneta
Słowa kluczowe:
Noc Muzeów
,
promocja
,
kultura
Promocja marki Coca-Cola w serwisie społecznościowym Facebook
Maj, Katarzyna
Słowa kluczowe:
promocja
,
Coca-Cola
,
facebook
,
serwis społecznościowy
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Page
3
Page
4
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »