Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Stosunek studentów do linków sponsorowanych na podstawie serwisu społecznościowego Facebook
Szczyrba, Karolina
Słowa kluczowe:
marketing
,
reklama
,
media społecznościowe
,
facebook
,
linki sponsorowane
Media społecznościowe jako środek popularyzacji wiedzy o kulturze i języku na przykładzie języka i kultury Szwecji
Reczek, Aleksandra
Słowa kluczowe:
media społecznościowe
,
popularyzacja wiedzy
,
Szwecja
,
facebook
,
Instagram
Zarządzanie treścią festiwalu Mastercard OFF CAMERA w Krakowie na portalu Facebook w roku 2021
Połomski, Dawid
Słowa kluczowe:
Festiwal Filmowy
,
Mastercard OFF CAMERA
,
analiza treści
,
facebook
Użytkowanie portalu społecznościowego Facebook przez studentów Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie w okresie pandemii
Kozłowska, Jowita
Słowa kluczowe:
facebook
,
media społecznościowe
,
pandemia
,
studenci
Historia mody i ubioru: zarządzanie treścią na portalu społecznościowym Facebook na przykładzie Poznańskiego Muzeum Historii Ubioru
Czeladka, Aleksandra
Słowa kluczowe:
historia mody
,
facebook
,
analiza treści
,
zarządzanie treścią
,
media społecznościowe
Festiwal filmowy Camerimage: zarządzanie treścią o filmach dokumentalnych w wybranych mediach społecznościowych
Byś, Karolina
Słowa kluczowe:
film dokumentalny
,
Festiwal Filmowy
,
Camerimage
,
analiza treści
,
facebook
Promowanie łyżwiarstwa figurowego w serwise społecznościowym Facebook na przykładzie strony Polskiego Związku Łyżwiarstwa Figurowego
Baran, Natalia
Słowa kluczowe:
promocja
,
social media
,
facebook
,
łyżwiarstwo figurowe
,
sport w mediach
Kot jako bohater memów (na podstawie wybranych profili na Facebooku)
Ujda, Kamila
Słowa kluczowe:
mem internetowy
,
social media
,
kot
,
facebook
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Page
3
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »