Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Użyteczność wybranych aplikacji mobilnych przeznaczonych do nauki obcych języków
Żurawska, Małgorzata
Słowa kluczowe:
projektowanie
,
user experience
,
aplikacja
,
Duolingo
,
Busuu
Aplikacja mobilna do zbierania grzybów. Koncepcja architektury informacji.
Łukasiewicz, Michał
Słowa kluczowe:
aplikacja
,
grzyby
,
architektura informacji
TikTok jako narzędzie do tworzenia nowych trendów w muzyce i modzie
Szymańska, Aleksandra
Słowa kluczowe:
aplikacja
,
social media
,
TikTok
,
trend
Aplikacja mobilna gry planszowej – koncepcja architektury informacji
Dołbniak, Julia
Słowa kluczowe:
aplikacja
,
gra planszowa
,
koncepcja
Projektowanie interfejsów aplikacji mobilnych z uwzględnieniem potrzeb osób z dysfunkcjami poznawczymi
Suder Hampel, Barbara
Słowa kluczowe:
projektowanie
,
interfejs użytkownika
,
aplikacja
,
niepołnosprawność
Użyteczność aplikacji mobilnych galerii handlowych na przykładzie Galerii Krakowskiej oraz Bronowickiej
Kiełtyka, Aneta
Słowa kluczowe:
użyteczność
,
marketing mobilny
,
aplikacja
,
Galeria Krakowska
,
Galeria Bronowicka
Projekt aplikacji mobilnej do nauki zdalnej
Gawor, Kamila,
Słowa kluczowe:
projekt
,
aplikacja
,
nauka zdalna
User experience w aplikacji webowej na przykładzie sklepu e-commerce BelleBar
Dąbek, Anna
Słowa kluczowe:
marketing internetowy
,
e-sklep
,
aplikacja
,
user experience
,
BelleBar
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »