Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Popularność anime wśród studentów Uniwersytetu Pedagogicznego oraz uczniów Zespołu Szkół Poligraficzno - Medialnych im. Zenona Klemensiewicza
Silski, Damian
Słowa kluczowe:
anime
,
animacja
,
japońska popkultura
,
manga
Architektura informacji wybranych stron internetowych związanych ze sprzedażą mangi
Rosół, Klaudia
Słowa kluczowe:
architektura informacji
,
manga
,
UX
,
japońska popkultura
,
strony internetowe
Promocja mangi w ofercie polskiego wydawnictwa Waneko w 2018 roku
Wojtas, Gabriela
Słowa kluczowe:
Wydawnictwo Waneko
,
promocja
,
manga
,
marketing wydawniczy
Manga jako przykład ekspansji grafiki w Internecie
Pieczek, Michał
Słowa kluczowe:
manga
,
grafika
,
Internet
Nowy rodzaj komiksu. Rozwój mangi w Polsce w latach 1996–2015 – zarys problematyki
Maciakiewicz, Katarzyna
Słowa kluczowe:
komiks
,
manga
,
Polska
Japoński komiks – manga i jego polskie wydawnictwa
Łuszczak, Katarzyna
Słowa kluczowe:
komiks
,
Japonia
,
manga
Manga – komiks w stylu japońskim jako forma graficzno – literacka. Badania recepcji wśród młodzieży
Łojek, Justyna
Słowa kluczowe:
manga
,
komiks
,
Japonia
Manga na rynku polskim. Działalność wydawnictwa Japonica Polonica Fantastica
Koster, Marika
Słowa kluczowe:
manga
,
komiks
,
Japonica Polonica Fantastica