Przejdź do treści
Toggle navigation
🏠
Indeks autorów
Indeks tytułów
Indeks słów kluczowych
Pomoc
Słowa kluczowe
Systemy identyfikacji wizualnej silnych marek globalnych w branży fast-food, Starbucks – McDonald’s – Burger King
Załęski, Jakub
Słowa kluczowe:
system identyfikacji wizualnej
,
corporate identity
,
marka
,
branża fast-food
,
wizerunek
Kreowanie wizerunku marki, analiza na przykładzie koncernu Pepsi-Cola
Rohachko, Anton
Słowa kluczowe:
marka
,
wizerunek
,
Pepsi-Cola
Storytelling jako narzędzie budowania świadomości marki na przykładzie wybranych marek piwnych
Niedużak, Katarzyna
Słowa kluczowe:
storytelling
,
marka
,
piwo
Percepcja, dekodowanie i interpretacja komunikatu wizualnego jako narzędzia wzmacniające budowanie marki. Studium przypadku
Lelek, Kamila
Słowa kluczowe:
percepcja
,
komunikat wizualny
,
marka
,
branding
,
firma
Analiza porównawcza użyteczności aplikacji mobilnych względem stron internetowych na przykładzie wybranych marek odzieżowych
Hejmej, Sara
Słowa kluczowe:
aplikacje mobilne
,
WWW
,
marka
,
sklep odzieżowy
,
e-sklep
Kreowanie wizerunku marki: analiza wybranych polskojęzycznych źródeł e-informacji
Woźniak, Kinga
Słowa kluczowe:
wizerunek marki
,
źródła informacji
,
e-informacja
,
marka
Wizerunek marki wybranych firm samochodowych
Shymchenko, Oleksandra
Słowa kluczowe:
wizerunek
,
marka
,
firma samochodowa
Studium porównawcze użyteczności marek biżuterii premium oraz sieciowej w serwisach internetowych
Piątek, Kalina
Słowa kluczowe:
użyteczność
,
marka
,
biżuteria
,
social media
Pagination
Bieżąca strona
1
Page
2
Następna strona
››
Ostatnia strona
Last »